vrijdag 15 augustus 2014

Vrolijke stip! Dezelfde jurk 1.0


Gistermorgen moest ik even naar de stoffenwinkel voor voering voor een opdracht. Bijna onvermijdelijk in een stoffenwinkel is dat je nog andere leuke en mooie stoffen tegenkomt. De ene keer lukt het je prima ze te weerstaan, maar het andere moment wil dat dus echt niet lukken. Zo ook met deze vrolijke stippen tricot. 

Onderweg naar huis ging het creatieve proces van start! Wat er van te maken? Daar ik wilde voorkomen dat dit leuke stofje op de stapel met leuke stoffen (waar nog wat van gemaakt moet worden) te recht zou komen besloot ik het simpel te houden.

Ik gebruikte een patroon wat reeds aan mijn maten was aangepast en knipte de jurk alvast tussen de andere werkzaamheden door. Nu alleen nog 2 uurtjes om hem te naaien. 

Toen manlief besloot om s' avonds naar de golfbaan te gaan, zag ik mijn kans schoon en kroop ik achter de naaimachine. En voila, een vrolijke stippenjurk! Vandaag naaide ik nog de riem erbij en zocht ik naar combinatie mogelijkheden. Ik weet dus wel wat ik morgen aan doe :)

 

- Spijkerblazer : Any Dress
- Oranje Blazer: Promiss
- Spijkerjasje: Promiss
- Patroon jurk: Appels en Peren Mode
- Riem: Appels en Peren Mode

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Dank je wel voor je reactie :)