maandag 19 januari 2015

Dezelfde jurk 1.2

De kerstvakantie was heerlijk, maar de laatste twee dagen had ik toch wel weer zin om even achter de naaimachine te kruipen.

Wetende dat vanaf maandags de drukke weken weer gingen beginnen, achtte ik het slim, het mezelf dus niet te moeilijk te maken en wederom hetzelfde patroon voor mijn jurk weer tevoorschijn te halen.

Dit maal veranderde ik echter de hals. De boothals werd vervangen door een ronde hals met col! Door de stof was ik echter ook genoodzaakt de mouwen aan te passen. Het breisel was namelijk alleen rekbaar in de breedte. 

Daardoor besloot ik voor een kort aangeknipt mouwtje te gaan. Niet het meest praktisch voor de wintermaanden, maar met een shirt eronder kan het prima.

Nog wat styling en weer daar was weer een leuke nieuwe jurk :)



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Dank je wel voor je reactie :)