woensdag 8 juli 2015

Maak je eigen jurk in..... (2.1)

Zondagmiddag, manlief lui op de bank, flipperend tussen de Grand Prix en Tour de France. Ik na een drukke en warme week in het atelier en de workshop 'Maak je eigen zomerjurk in 1 dag' gisteren heb extreem veel behoefte in iets creeƫren voor mezelf!

Al een aantal weken liggen er een aantal stofjes lieflijk naar me te lonken om omgetoverd te worden tot een kledingstuk. En ineens weet ik het!!!


Wat de workshop volgsters van gisteren kunnen, kan ik ook. En zelfs in minder tijd. Ik heb tenslotte mijn patroon reeds klaarliggen. 















En zo toog ik voor 2 uurtjes naar mijn atelier om mijn eigen zomerjurk te maken. De vooruitzichten zijn voorlopig nog zonnig en de zomer is nog maar net begonnen, dus nog draag momenten genoeg.

Workshop volgsters van afgelopen zaterdag

Heerlijk zo'n luie zondag! Wat doen jullie zoal op een luie zondag, of op het moment dat je zo'n sterke behoefte hebt aan iets voor jezelf?

2 opmerkingen:

Dank je wel voor je reactie :)