donderdag 24 december 2015

Trots op 2015, bedankt :)

De feestdagen staan voor de deur en de laatste dagen van 2015 zijn aangebroken. Tijd om 2015 te overzien. En wat een jaar was dat.......

Ik ben heel erg trots op mezelf, over wat ik heb bereikt en dankbaar voor alle mensen die eraan hebben bijgedragen dat ik zo'n jaar als 2015 mocht beleven.

Wat mocht ik zoal ervaren in 2015:


*In januari mocht ik starten met het onderhouden, verstellen, verbeteren en vernieuwen van de bedrijfskleding van een regionaal bedrijf.



*In 2015 heb ik aan 44 dames de workshop 'Maak je eigen jurk in 1 dag' gegeven. 



*In 2015 heb ik een jurk gemaakt voor een BN-er




*In 2015 mocht ik verhuizen naar een groter Atelier. 



*In 2015 is het me gelukt mijn huisstijl kenmerkend en een duidend te krijgen.



*In 2015 is het me in samenwerking met Sterdigitaal gelukt om twee patroonteken modules te schrijven en vorm te geven. 



*In 2015 heb ik door de verhuizing de mogelijkheid gekregen mijn cursisten aantal te verdubbelen.

*In 2015 heb ik mijn eerste inkoopreis mogen beleven!
 

Meer lezen over mijn inkooptripje, lees dan dit blog

*In 2015 heb ik een leuke en gezellige stoffenvoorraad weten op te bouwen, waar menig cursist erg blij mee is.

 Wil je ook een leuk stofje scoren, kijk dan in mijn webshop

* Op de valreep ben ik in 2015 erkend als Beroeps Begeleidend Leerbedrijf.

* En last but not least, in 2015 is het me gelukt om het grootste gedeelte van mijn doelstellingen te bereiken.


Rest mij nog iedereen hele fijne feestdagen, een goed, gezond en creatief 2016 te wensen. Tot volgende jaar. 



P.S. Ben wel heel erg benieuwd, wat voor gave dingen jullie hebben mogen beleven in 2015?? Laat je het me weten in een reactie??



2 opmerkingen:

  1. Ha Meis,

    Ik krijg mijn reactie niet geplaats maar ik wil bij deze zeggen dat ik erg trots op je bent wat je dit jaar hebt bereikt en dat ik er getuigen van kan zijn.
    Hoop dat het komende jaar en jaren nog mooier mogen worden en wens je alle succes van de wereld.

    Liefs Mam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Linda,

    Allereerst de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar.
    ik hoop dat ook in het nieuwe jaar je weer een aantal doelstellingen kan afstrepen.
    Heb je nog wel doelstellingen? je hebt al zoveel bereikt.
    ik hoop verder nog veel van je te leren.
    Tot ziens op de cursus.

    Hartelijke groeten,
    Patricia Dijkstra

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie :)